نمایشگاه ایران متافو

حضور شرکت زارع تجارت کیان به همراه شرکت هور تجارت آکو در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو 1402. این نمایشگاه، که از تاریخ 3 الی 6 آذر ماه در حال برگزاری است . یکی از مهم ترین رویداد های صنعتی در زمینه متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری. 

شرکت زارع تجارت کیان به عنوان یکی از حامیان مالی این نمایشگاه، نه تنها نقش بارزی در ترویج فعالیت های صنعتی دارد. بلکه از این فرصت برای ارتقاع نام تجاری و ارتباط مستقیم با مخاطبان و مشتریانش نیز بهره می برد. 

غرفه زارع تجارت کیان در این نمایشگاه با طراحی جذاب و مدرن، به منظور نمایش محصولات  و خدمات شرکت به بازدید کنندگان خدمت می کند. این غرفه، به عنوان یک فضای تعاملی و ارتباطی بین شرکت و مخاطبان، مکانی مناسب برای برقراری ارتباطات تجاری و تبادل اطلاعات فنی و بازاری محصولات متافو است. 

 همزمان با برگزاری نمایشگاه عکس ها و اطلاعات مربوط به غرفه زارع تجارت کیان در سایت بارگذاری شده است. تا به همه علاقه مندان به صنعت متافو امکان مشاهده و دسترسی به این اطلاعات را فراهم کند. و ارتباط بین شرکت و مخاطبان را تقویت نماید.

همچنین شرکت زارع تجارت کیان با عنایت به تجربیات خود در تعاملات حوزه حقوقی در این نمایشگاه شروع فعالیت دفتر حقوقی این مجموعه را به منظور سرویس دهی  در این حوزه برای مجموعه ی فعالان حوزه فولاد به صورت تخصصی معرفی نمود.